local-stats-pixel fb-conv-api

Zaķu medības ar Lexus9

128 3

Leģendas gan stāsta, ka sievietēm nepatīkot dārgi, ekskluzīvi automobiļi un to īpašnieki. Tad atliek samierināties ar domu, ka Lexus nav ne dārgs, ne ekskluzīvs.

Kāds vīrietis labākajos gados pieripoja pelēcīgā hečbekā pie mobilo telefonu remontdarbnīcas un, tērpies gluži parastā apģērbā nodeva remontā gluži parastu dažus gadus vecu viedtālruni. Glīta pieņēmēja pat nepacēla galvu un, nebilstot ne vārda, pasniedza parakstam pieņemšanas nodošanas aktu.

Kāpēc šāds ievads? Tāpēc, ka pēc dažām stundām puisis ieradās pie jau minētās remontdarbnīcas testa automobilī – jaunajā Lexus IS 300h sedanā. Sniegbaltais auto daiļo pieņēmēju nespēja atstāt vienaldzīgu un īsajā brīdī, kamēr tika izsniegts saremontētais telefons, puisis uzzināja ne tiaki to, kā meiteni sauc, bet kur viņa dzīvo un cikos beidz darbu!

Patiesībā jaunais Lexus IS patiešām spēj piesaistīt apkārtējo uzmanību. Viens no retajiem mūsdienu autobūves eksemplāriem, kurš patīkami pārsteidz ne tikai ar saturu, bet arī formu. Turklāt sniegbaltais tonis auto padara vēl pamanāmāku pat neskatoties uz to, ka 62 procenti visu pasaules automobiļu ir sudrabaini vai pelāki!

Vizuāli IS sērija patiešām kļuvusi vēl agresīvāka kā līdz šim. Lai gan patiesībā šīs klases braucamrīks nevarētu pretendēt uz biznesa auto statusu, to neiekāros ģimenes ar bērniem un tas nav pa kabatai jaunēklim zaķu medībām. Visticamāk labs risinājums mājsaimniecēm, kuru vīri ikdienā vizinās ar RX vai LS sērijas Lexus. Tā var būt laba dāvana izlutinātam junioram Ziemassvētkos, ja kāds no vecākiem ir oligarhs.

Vācu autobūves cienītājiem šis auto nebūs pa prātam. Un ne jau tāpēc, ka tas būtu sliktāks, vārgāks vai mazāk kvalitatīvs. Tāpēc, ka tas nav ražots Vācijā!

Salona iekārtojums un materiālu izvēle pilnībā atbilst premium klases automobilim. Aprīkojuma līmenis pilnībā atbilst automobiļa statusam. Jauda, veiktspēja un vadība pilnībā atbilst cenai. Protams, ja vien divstāvu savrūpmājas cena var būt adekvāta pusotras tonnas dzelzs, plastikas un elektronikas apvienotajam izstrādājumam.

Paši ražotāji mēģina IS sēriju pielīdzināt BMW trešajai sērijai un tas būtu loģiski. Daži pašmāju eksperti gan uztraucas, ka Lexus netiek līdzi dinamikas un sportiskuma ziņā, taču tad stingri jānoformulē, ko īsti mēs saprotam ar sportisku braukšanu. Tas, ka Lexus IS 300h ieskrienas līdz simtam 8,2 sekundēs un ne 7,6? Vai tas, ka ar to nevar “zīmēt saulītes”? Jādomā, ka tāds nav ne Lexus, ne BMW galvenais uzstādījums.

Šā modeļa “niknākā” versija ar 3,5 litru un 310 zirgspēku V6 dzinēju paliks Amerikā. Līdz mums nonāk vien 2,4 litru benzīndzinējs un mūsu testa automobiļa versija – hibrīds. Hibrīds, kuru uz priekšu dzen 2,5 litru benzīna dzinējs ar 177 zirgspēju jaudu, 143 zirgspēku elektromotors un variatora transmisija.

Būtu naivi domāt, ka šāds automobilis var slikti uzvesties uz ceļa. Protams nē. Kartinga cienītājiem gan varētu nepatikt vairāk limuzīnam piemērotā stūres sistēma, taču tas nepavisam nenozīmē, ka tās reakcijas ir lēnas vai neprecīzas.

Brauciena laikā parotaļājamies ar Sport režīmu, bet vismaz mums lielu atšķirību sajust neizdevās. ja nu vienīgi degvielas patēriņā, kas beigu beigās mums nostājās pie iedaļas 8,2 litri uz nobrauktiem 100 kilometriem. Tas, protams, nav taupīgs dīzelītis, bet nav arī apveltīts ar veco benzīnnieku negausīgo apetīti.

Mūsu testa automobili rotāja neliela plāksnīte ar uzrakstu “F Sport”. Tas varētu būt kas līdzīgs, kā jau pieminētā BMW Mpakete. Konkrētajā gadījumā tie ir sportiskākas formas mērinstrumenti priekšējā panelī, sarkans ādas salons un vēl šādi tādi smukumi, kas nav parastā IS bāzes komplektācijā.

Secinājums? Laba alternatīva tiem, kas nav pārliecināti vācu autobūves piekritēji, bet vēlas premium klases braucamrīku. Nevajag piemirst, ka gan Toyota, gan Lexus uzticamības reitings dažādos pētījumos saglabā vismaz pirmo piecinieku. Ja kabatā ir pārdesmit tūkstši, nav jāvago bezceļi, jātaupa uz degvielas rēķina, jāpārvadā cementa maisi un neesat piecu bērnu vecāki, tad kāpēc gan nē?

128 3 9 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 9

0/2000

Un par viņa cenu var paņemt lietotu Carreru ap 2002. gadu, un paliks pāri gan ko meiteni aizvest uz randiņu, gan saliet. emotion

 

Protams, par gaumi nestrīdas.

7 0 atbildēt

Rakstu nelasiju parak garsh prieksh manis, bet nevaig baigo autinu, lai meditu zaķus utt.

Vajag atrast īsto vietu un laiku, un vaiksmi, spiest griida taisni virsu un bus gatavs. vislabak uz šosejām, pie mežiem, bet var arī gadīties pa kādam lielākam medijumam, stirnas ar tur lēkā baigi, bet tam gan vajadzētu lielāku vāģi. emotion

2 0 atbildēt

dažkārt tu vari veiksmīgi pārdot preci tai uzliekot mazu cenu, bet tieši lielu. Šis auto dizainiski ir kaut kas savādāks, cilvēkiem patīk, ka viņu auto izceļas un iekrīt visiem acīs. Un galvenais jau ir izveidot reputāciju. talāk jau viss aizies vienkārši. kā piemēram apple iphone. šie telefoni atpaliek kādus 2 gadus no konkurentiem, bet maksā visdārgāk un cilveki tik un tā pēr kā traki dēļ reputācijas.

2 0 atbildēt

A kur zaķi? 

2 0 atbildēt

Man vislabāk no visiem lexus iet pie sirds IS200. Jaudīgs, pieticīgs, praktisks! emotion

0 0 atbildēt

Salons gan neizskatās lielāks par e36 emotion palūrēju netā bildes...

0 0 atbildēt

👍

0 0 atbildēt

Ato ļoti simpātisks..

Par Sievieti grūti spriest :D

0 1 atbildēt