1.Ielas- Šos motociklus Latvijā pazīst arī kā standarta. Tie ir pazīstami ar savu uzticamību, daudzpusību, cenu(labā ziņā... :) ) un JAUDU!!! Nezinātājam ir viegli sajaukt ar baikiem(sporta), jo arī šie motocikli izdod tiem raksturīgo skaņu un mēdz attīstīt līdzīgus ātrumus...
Pec skata tos var atpazīt, galvenokārt, pēc "muskuļiem"-kailā motora, pie kura, parasti, inženieri ir pacentušies, lai dzinējs, ne tikai darbojas labi, bet gan arī izskatās. Šos motociklus var atšķirt arī ar braukšanas pozīciju, kas ir "taisna", kā arī ar apaļo lukturi, lai gan ir sastomami arī , tā saucamie, S modeļi, kuriem apaļo lukturu vietā ir vesels panelis, pie kura pieder lukturi, spoguļi, kā arī visi spido, taho un odo metri... .
Šie motocikli ir sastopami ar daudz dažādu veidu motoriem kubatūrās no 125cc-1300cc (pamatā 600-1200cc) , kuri var būt viencilindra, V2 , in-line 4(Latviski nemācēju smuki pateikt...) kā arī ir arī pāris in-line 6.Šos dzinējus, parastie mirstīgie, dzesē ar gaisa, eļļas/gaisa vai šķidruma sistēmām...(vienmēr atrodas kāds īpašais gadījums)
(attēlā-Yamaha R1)