Neliela regulēšanas opcija pastāv, nedaudz augstāk vai zemāk bamperi var ieregulēt.
Spārni salaisti kopā ar priekšiņu, šeit vairs nekāda pieregulēšana nesanāk, viss vienā laidienā.
Neliela regulēšanas opcija pastāv, nedaudz augstāk vai zemāk bamperi var ieregulēt.
Spārni salaisti kopā ar priekšiņu, šeit vairs nekāda pieregulēšana nesanāk, viss vienā laidienā.
Jāiečeko bampers no visiem iespējamajiem skatu punktiem lai nesanāk kādi nesmukumi un kasjaki.
Atkal priekšā drāzšana, atzīmējam kur nedaudz jāpieslīpē spārna stūrītis, pārcentāmies tās formas dzenot augšā.
Kopumā bampers štimmē labi, nav ar mocīšanu jāstellē klāt, kā liec, tā ir vietā.
Bampers nav no tiem labākajiem eksemplāriem, būs vēl krietni roka jāpieliek lai dabūtu viņu pieklājīgā izskatā.
Šeit nu vesela diena pagalam, spārnu un priekšiņas iekšējās kantītes arī jāsaved pienācīgā izskatā.
Uzlaidām grunti un viss vecais krāsojums sāka čokuroties, vienīgā izeja ir visu nokasīt nost līdz oriģinālajai krāsai.
Skrubinu un pie sevis izsaku visu ko par iepriekšējiem krāsotājiem domāju, velni tādi, uzkrāsoja pa nematētu, tagad priekšā nepateicīgs darbiņš stāv, krāsu jālupina kā vecu olu
Ārprāts, tiešām rūķi darbojušies, nekas netika nolīmēts, krāsojot viss aizķēzīts ar krāsu : kronšteini, vadi, šļaukas, trosītes...
Man priekš šitāda darba pacietības nepietiktu. Respekts Sašam
Ātrāk ieraudzīt galarezultātu
Ja godīgi, tad parasti ienāku spokos lai redzētu vai nav kas jauns par mantu.
Viennozīmīgi + tev.
saša, vēlu tev pacietību un neatlaidību lai šo darbu paveiktu, bet ko tu domā iesākt, kad šo darbu pabeigsi? kas notiks ar šo auto?
Skatos,ka līdz krāsošanai ne cik tālu vairs nav.
Cik saprotu tad Manta izskatīsies apmēram tā? - http://3.bp.blogspot.com/-KdO2jlGL8mc/T37r5r3rU1I/AAAAAAAAFF8/CJhNHBtm7DI/s1600/Yellow+1970+Buick+GSX+top+Muscle+Car+-+Front+Left+View.jpg
Ko tik tā Manta,laikam, nav pardzīvojusi gan sliktus, gan labus laikus, bet,ceru, ka tagad viņai sākies tie paši labākie!
Gaidiju šo daļu ar nepacietību&gaidīšu arī nākošās,viennozīmīgs,trekns pluss tev!
špricene ir ļoti aktiva,pie tik daudzam krāsu kārtām tas nav pareizākais variants,jo notekti arī citās vietās krāsu maliņas sačokurojas,un ja tagad tas liekas,ka pieslīpējas, tad kad nokrāsosi-apmēram pēc pusgada-viss ir redzams,nu saprati par ko taa doma. Tāpēc tādās reizēs velams un ieteicams-sākumā uzpūst epoksīdgrunti-nu tā kā izolējošo slāni,caur to laka vairs netiks cauri. Protams ,ka labāk būtu visu līdz bleķim un tad tālāk,bet tas jau ir cits stāsts. Nu tad lai veicas vēl astei pārlekt.
Tas Lemon dzeltenais pārāk seksīgs izskatīsies, pamatā krāsosim tuvāk tam tumšākajam dzeltenumam :)
Beidzot sāk izskatities pēc mašinas. Tad jau drīzumā būs krāsošana Dzeltenā krāsa būs tāda bāla kā bija pirms tam ķip šāda: http://i1-18sca.ipower.com/Opel/Opel_Manta_GTE_front_quarter.jpg
Vai tomēr tāda tumšāka? ka šis : http://tuningcars.us/albums/userpics/10001/opel-manta-b-tuning_283329.jpg
Līdz šim darbs darbs super!!! Tikai nevajag to sabojāt ar dzeltenmelnu krāsojumu. Šķūnings un fast&forius sen ir aizgājis! Labāk kādu smuku neuzkrītošu standarta tonīti uzjaukt, lai ir odziņa.
Šamajam vispirms vajadzēja smilšu strūklu un pēc tam visu pārējo... (protams ja taisa priekš sevis) !!!
Kāds palīdz man Ko labāk pirkt Opel MANTA vai Passatu?
Sākuma biju domājis Passatu vai Golfu bet sekojot Sašai iepatikas Golfa Vietā MANTA
LUDZU PALIDZIET!