nu jau bleķis drusku spīd, bet darbs jāturpina
atlokam maliņu, jo apakšā arī slēpjas ruslans
nu jau bleķis drusku spīd, bet darbs jāturpina
atlokam maliņu, jo apakšā arī slēpjas ruslans
ārpuse, tikai mazi pūslīši, nekas traks.. :)
līdz tīram bleķim! var redzēt, ka uz durvīm, tapat kā priekšējām, jau ir krāsu kārtas, tātad taisītas jau iepriekš- tomēr bezcerīgi, ruslans atrod kur izlīst. Vispār jau šī durvu problēma ir viesiem tā gada gājuma Mondeo modeļiem, kko viņi tur salaida grīstē ar tehnoloģiju. Sen atpakaļ man bija Mondeo MK1, tam durvis nepuva, bija arku problēma, uc vietas, bet durvis bija labi nostrādātas..
skābulis. Pirms skābuļa tika lietots arī buvanols, bet tikai pāris reizes, nav man tik daudz laika, kā Saša raksta, ka procesu vajag atkārtot līdz ruslans ir izkosts pilnībā :(
te jau uzvilkta pildošā grunts. Gan skābā gan pildošā šajā stadijā tiek vilkta ar otu.
nu jau cerīgak
būs labi..
ārpuse, piepindzelēta, nedaudz pieslīpēta.
vizuālais saldais ēdiens- hermētiķa "taciņa". Izmantoju auto līmi/hermētiķi, pirku lukturu stiklu līmēšanai, bet der arī pārkrāsošanai ar visām auto krāsām, tāpēc domāju ka te būs OK. Hermētiķis ir trubā- nu kā silikons, bet glīto taku izdevās panākt tikai ar līmlentes nolīmēšanu no abām pusēm un hermētiķa izsmērēšanu ar palīginstrumentu, tāpat glīti uzspiest ir nereāli. Kad nožuvis, hermētiķis ir stingrs, bet gumijots, var slīpēt ar smalku smilšpapīru. Pamēģināju pēc tam uzlaist skābo un grunts krāsu, nekāda nevēlamu efektu nenovēroju. Cerēsim, ka turēsies pie durvīm un krāsa pie hermētiķa.
Galvenais šo projektu nobeigt, lai nepāriet iedvesma. Tas arī bija viens no iemesliem kapēc ieliku šo rakstu, lai nebūtu atkāpšanās ceļa