Esmu atpakaļ ar otro rakstu par auto tēmu, šoreiz par virsbūves remontu paša spēkiem. Esmu pieķēries Ford Mondeo druvju apakšām, kas pāragri padevušās laika zobam (13 gadīgs auto). Profiņš neesmu, pieredze man ir minimāla, iepriekš ir nācies piekrāsot šim pašam auto sliekšņus, arku un spārnu apakšu gabaliņus un līdzīgus darbus arī citam auto. Lai labāk izjustu drūmo, bezcerīgo un brīžam cerīgo atmosfēru, variet noklausīties šo "intro" manā krēslas zonā (video lapas lejā). Gan jau kādreiz gaisma ausīs, bet pagaidām vēl nē :) Paldies jāsaka arī Spokos mītošajam Sasha Aleksandram, kurš ar saviem rakstiem ir rādījis, mācījis un iedvesmojis kā vajag "drāzt" rūsu un glīti krāsot. Par pielietoto tehnologiju un smilšpapīru grauda pareizību neizteikšos, neesmu tik vieds, pašam ir vairāk jautājumu kā atbildes. Tālāk lai runā bildes.
Krēslas zona25
Kas tad tas, kur durvis?
Durvis uz galda- operāciju galda.. Var redzēt, ka viss, kas tika sastrādāts (piepindzelēts) pagājušoruden ir nokritis un rūsa ir pamatīga. Vienkārši āra bija pārāk zema T un krāsa laikam nespēja nožūt, kā arī toreiz vel nelietoju pareizo tehnologiju. Nebija man tai brīdī skābā grunts, bet tikai kkada cinka grunts baloniņā. Domāts bija pa fikso iekonservēt uz ziemu- nesanāca. Ziemā viss krāsojums no metāla nokrita nost. Tas tā atkāpei, kā nevajag darīt.
Drāžam rūsu, nu jau spīd.. Fonā galvenais instruments, Rebir urbis, jaudīgs un galvenais ar abiem griešanās virzieniem, tas ļoti noder, lai birsti nerauj nevēlamā virzienā (piemēram, slīpējot pie kantes)- ieslēdz uz otru pusi un problēma atrisisnāta. Arī drāšu ripai tā ir labāk, nenoliecas sari uz vienu pusi.
Tā, nu jau buvanols virsū, lai pakož, bet bezcerība tikai aug augumā..
kas ta te darās, šausmas!!
arī pagājušā gadā iesāktais un pamestais. Tika izgriezts gabals atloka kantes, jo tas bija totāli caurumains un neko tur glābt nevarēja. Atloka gabaliņi ir palikuši tikai durvju galos. Tas kas ir redzams nokorodējis ir pašas durves bleķis (aizmugurējā jeb iekšējā durvju daļa kam pieguļ atloks) arī pa jaunu tika dzenāta rūsa.
Nu jau druvis vieta, skābā grunts spīd un laistās. Mana problēma- auto jābūt uz strīpas praktiski katru dienu, tapēc process ir saraustīts un izstiepts- nevaru tā paņemt uz nedēļu, visu izdarīt un tikai tad salikt visu smuki nokrāsotu atpakaļ, nākas braukāt ar pusgatavu.. ar gruntēšanu un krāsošanu gan plānoju visas 4 durvis reizē taisīt, citādi tas process ir pārāk sarežģīts un dārgs.
skats uz lejas "kanti", tas kas tur būs. Nav man Sašas līmenis un pacietība, diemžēl nebūs viss tik smuki kā viņa darbos.
Atveram aizmugures durvis, kas tad tas???!!! Atkal ruslans!
drāžam..