Ir tieši otrādi. Jo vairāk gumijas, jo lielāka saķere. Protektors saķeres laukumu samazina, taču tā uzdevums ir izvadīt ūdeni, dubļus vai jebko citu, kas ir zem riepas, lai tā vispār tiktu pie saķeres. Vienīgais gadījums, kur protektors ir saķeres priekšnotiekums savā būtībā, ir rakšanās cauri dubļiem (un tur varbūt arī mēdz kaut ko griezt pa savam).Tāpēc jau pastāv sliki, jo tiem rievu vispār nav. Tiesa gan, ka tie tikai sausam laikam un tikai asfaltam. Krūmu rallijā varbūt riepas šādi apstrādā, taču jebkurā profesionālā un cienīgā autosportā mašīnām ir sponsora riepu komplekti pilnīgi jebkuriem apstākļiem. Vienīgi zinu, ka ar nazi mēdz griezt nost lieko svaru no monster truck riepām. Šādā veidā iegūts protektors ir nestabils, nevienāds un nav derīgs nekāda veida drošai braukšanai vai autosportam. Lieki piebilst, ka gumijas sastāvs riepā ir atšķirīgs, un riepas iekšējo slāņu gumija uzreiz aiz indikatora nav paredzēta, lai saskartos ar brauktuvi, tātad saķere nekāda.
Btw, manuprāt video ir radīts lai parādītu, kā var nopelnīt uz nelgu rēķina.