Uztaisam palīgierīci, kronšteinu, kuru varam pieskrūvēt lonzeronam galā, lai ir aiz kā pakampt.
Sākam vilkšanu ar dziļāk iedzīto vietu.
Uztaisam palīgierīci, kronšteinu, kuru varam pieskrūvēt lonzeronam galā, lai ir aiz kā pakampt.
Sākam vilkšanu ar dziļāk iedzīto vietu.
Pa milimetram, pa kūsītim, ik pa mirklim pamērot, pamazām velkam to kreņķi ārā.
Tāda man tā vilkšanas uzparikte, ar ko saslima, ar to arī ārstē. Uzstutēju bomi, apkārt ķēdi un stends gatavs, var pārvietot bomi pēc vajadzības, atkarībā kādā virzienā prasās uzvilkt un ar ķēdes augstumu regulēt vajadzīgo pozīciju, vai nu augstāk, vai zemāk.
Izmantojam dažādus palīglīdzekļus un ik pa laikam mainam sakampšanas pozīciju, lai ārā velkas vienmērīgi un smuki.
Šeit arī iztrūkst tie centimetri....
Pamazām atdodas, taisnojas.
Ik pa laikam pamēram un pačekojam kas un kā stājas pa vietām.
Jo tuvāk taisnībai, jo smalkāk tai lietai jāpieiet, pēdējie milimetri ir tie atbildīgākie, uztaisam kronšteinu caur kuru varam daudz precīzāk un smalkāk veikt vilkšanu.
Vēl nedaudz un viss būs štokos.
Man laikam pat nebūtu nākusi prātā doma par staipīšanu.
Griestu nost un metinātu citu vietā
Nu re Sasha Aleksandr, tik tālu nu esi ar savu forsho valodu mani novedis, ka es ar baudu lasu rakstus par dzelžiem, kuri mani nekad nav interesējushi. Paldies:)
Ieraudzīju video kur audi S5 pēc avārijas izvelk "taisnu"
https://www.youtube.com/watch?v=erywR2B72jQ
un uzreiz sagribējās parādīt vīriem kā patiesībā ir jāstaipa dzelži, nevis ka haube beigās pa pus centimetru paliek gaisā no restes, kaut arī iekārta viņiem ir daudz labāka, ar līkām rokām poļi neko labu tur nesataisīs Man piemēram ir žēl tā auto, ka viss ir izdarīts bet tik pavirši, tāpēc nolēmu atrast šo rakstu un pievienot komentāros tam kurš saka lai parāda kā vajag, ja jau visi ir tik gudri
Labs jau. Nākamajā rakstā pastāsti kā uztaisīt mašīnu no tačkas:)
Pati stierpšana un milimetru trenkāšana aiņēma turpat četras dienas, viss pasākums, ar detaļu meklēšanu (3 dienas), no atbraukšanas līdz aizbraukšanai divas nedēļas.