local-stats-pixel fb-conv-api

Gaz 2410 augšāmcelšana. 1. daļa25

184 0

Sveiki spocēni un spocienes.

Tātad es vēlos jums parādīt par Gaz 2410 1988.gada modeli, kuru man ļāva sataisīt tā, lai var braukt un iespējams, ka pēc kāda laika varbūt pat iziet skati.

Šī Volga teorētiski nav manā īpašumā (volga pieder tēva draugam, kurš no mašīnām nesaprot pilnīgi un galīgi neko no mašīnām un arī nevēlas ar viņu braukt), bet man ir atļauja viņu censties atjaunot, gan paša priekam, gan arī pieredzītei auto remontēšanā, kas noderētu nākamgad sākot Auto mehāniķa mācības.

Pagaidām plānos:
1)Dabūt pie dzīvības, jo mašīna ir stāvējusi trīs gadus garāžā ne kustināta, ne darbināta. Lait to dabūtu gatavu pirmkārt vajag jaunu akumulatoru un vismaz 5 L benzīna.

2)Sataisīt sajūgu kuurš mistisku iemeslu dēļ nestrādā.

3)Samainīt visas eļļas `n` stuff.

Būtu ļoti labi, ja kāds varētu atsūtīt kādu informāciju par Volgas sajūga labošanu tepat komentāros vai caur privāto ziņu

Bildēs mašīna ir redzama jau nomazgāta,jo pirms mazgāšanas mašīna vairāk bija pelēkā krāsā nekā baltā.

Tad variet aplūkot bildes.

184 0 25 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 25

0/2000

nesūda neuzcelsiet. ielipināsiet zilus meonus salonā un ietrieksiet kokā

21 4 atbildēt

Ir iespēja, kas sajūga disks ir salipis ar kurvi.

4 0 atbildēt

veci psrs auto vaditaji sagā gadijumā teiktu tā. Dēls nepisies, paņem vidēja izmēra āmuru un kārtīgi noklapē karbās zvanu (starp kārbu un dzinēju, kur apakšā paslēpies sajīgs)  standarta bēda ir kad disks pie kurvja pielīp. sūdīgakajā gadijumā visu ņem nost un liec visu aptakal

3 0 atbildēt

Vērsies pie Saša, viņš ir spečukas šajās lietās. emotion

3 0 atbildēt

Runajot par sajugu ir noticis standarta variants kad viņs ir salipis. Ieteiktu pirms karbas nemsanas nost riktīgi ar amuru izklapēt, varbut atlec. Bet tā vizuali apskatot auto ieteiktu iznemt visu salonu laika un kartigi gridu izbakstit un izdauzīt lai redz kur ir jametina, jo pieredze saka ka šiem auto tas vietas būs daudz. Par motoru vari teikt to ka ja taisies kādreiz nakotne ar auto normali braukt lie iekša merša 3l dīzeli pieredze rada ka baigi labi iet ar to dizeli un vismaz ekanomija ir.

1 0 atbildēt

vispār esmu dzirdējis, ka no ilgas stāvēšanas sajūgs mēdz pielipt, pat lielajiem močiem tā esot bijis, jāatjauc un ar skruvjgriezi vai meiselīti jaatsit disks, lai izkustas, un tad japiebrauc ;)

1 0 atbildēt

degvielas rijējsemotion

0 0 atbildēt

''trīs aziātus. '' emotion

0 0 atbildēt

Malacis pluss no manis, p.s. Cik amerikāņus emotion ?

0 0 atbildēt

par 11.   man pasham majas ar tads skaistuliits stav .. un tik tiesham bagaznieks vinam ir super ietilpiigs kartigiu amerikaani tur varetu mieriigi ietilpinaat :D 

0 0 atbildēt

Ja nav metināmais aparāts, izēsto caurumu var labot ar stikašķiedru. notiri kārtigi rūsu tā lai paliek kārtigs metāls  karoči baksti ar krīvgriezi, kas plīsis lai plīst arā - jo labāk tad nopusē un nopērc auto veikalā to stiklašķiedras kitu, kas domāts izrūsejušu caurumu, laivu labošanai utt kartigi salīmē to tad pa virsu špakteli un kā tāds pagaidu variants bus labi.  un lai dabutu pie dzīvibas vel kas - jauc arā karburatoru, iztīri dīzes visas caumumus utt. iztīri visas sveces, parbaudi vai visām ir dzirkstele...   ka ari  kad domā darbināt noņem gaisa filtra vāku un p taisno karburatorā ielaid benzīnu.

0 0 atbildēt

Var būt vienkārši sa'jūga cilindritis ieedies vai ari tur vnk nav skidruma?

0 0 atbildēt

Lai veicas ar rūsas likvidēšanu 

0 0 atbildēt

nu un ko tgd visiem jāmin tas mistiskais iemesls, kāpēc sajūgs nestrādā un kā to salabot? :D  droši vien nojāts disks, kas ir jānomaina.. kur tu dabūsi rezerves daļas šitai relikai, nevaru iedomāties

1 5 atbildēt