Nu laikam ir jāsāk ar to, ka sen neko neesmu publicējis :D
Nedaudz no vēstures: Pirmoreiz Ducati Multistrada nāca klajā 2003. gadā. Tajā laikā ārējais izskats bij nedaudz savādāks un mocis nebija tik jaudīgs kā ir tagad, bija pieejami dažāda motora tilpuma un jaudas modeļi, kā arī ar dažādu aprīkojumu. Ducati Multistrada 1200 ir 2010 gada modelis.
Arī tagad ir pieejami četri dažādu aprīkojumu modeļi:
1. Standarta Ducati Multistrada 1200
2. Ducati Multistrada 1200 S Sport
3. Ducati Multistrada 1200 S Touring
4. Ducati Multistrada 1200 S Pikes peak (jubilejas modelis)
S modeļi ir aprīkoti ar ABS un elektroniski pārveidojami piekari DES (Ducati electronic suspension (Tas ir arī iemesls kāpēc es sev vēlētos šādu mocīti un ar DES viņš arī ir slavens))
Dzinēja režīmi: Motocikla dzinējs piedāvā četrus jaudas režīmus, sporta, tūrisma, pilsētas un bezceļu jeb enduro. Braucēji var mainīt jaudas režīmus braucot uz motociklu izmantojot pagrieziena signālu atcelšanas pogu. Sporta un tūrisma režīmi nodrošina pilnus 150 hp un Tūrisma režīmā nodrošina maigāku dzinēja reakciju. Pilsētas un enduro režīmos zirgspēki samazinās līdz 100 un atbilstoši nodrošina dažādu līmeņu ABS un vilkmes kontroli. Braucējiem ir arī iespēja pielāgot kādu no šiem režīmiem pēc savām vajadzībām, mainot zirgspēkus, droseles reakcijas, ABS un vilkmes kontroles līmeni, izmantojot izvēlnes instrumentu panelī.
Piekare: Ducati Elektroniskā piekare, Öhlins mehatroniskā piekare, tika izstrādāta MotoGP un Pasaules Superbike motociklu sacīkstēm.
S-Modeļu Multistradām, ar elektronisko piekari, slodze un amortizācijas likmes mainās kopā ar katru no dzinēja jaudas režīmiem. Braucēji var arī izvēlēties starp četriem dažādiem bāzes uzstādījumiem, pamatojoties uz to vai ir pasažieris un/vai bagāža. Tāpat kā ar motora jaudas režīmiem, braucēji var pielāgot katru no šiem iestatījumiem, izmantojot izvēlnes instrumentu panelī.
Šīs būs nelielas Multistradas specifikācijas:
Dzinējs: L-veida 1.198 kubikcentimetru desmodromisks ar 90° šķidro dzesēšanu;
Maksimālais ātrums: 233 km/h
Jauda: 150 zirgaspēku
Multistradai ir arī regulējams vējstikla augstums.
Cilvēki ir izteikušies, ka vieglāk ir iegādāties 4 dažādus mocīšus un braukt ar kuru vēlas, bet es saku, ka ar šo mocīti nevajag atgriezties uz garāžu, lai brauktu pa pilsētu vai bezceļiem :)
Priekš Ducati Multistradas tika speciāli izveidotas riepas Pirelli Scorpion trail, kuras ļauj pārvietoties ar labu saķeri gan pa asfaltu, gan pa zemes ceļiem.
Ja kāds vēlas uzzināt par vecākiem multistradas modeļiem vai arī ar citu informāciju, droši ieejas šajos linkos:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Multistrada
http://www.ducati.com/bikes/multistrada/index.do
http://www.multistrada.ducati.com/jspducatimultistrada/index.jsp?lang=en (ļoti interesants interaktivais video)
Daļa bilžu ir liela izmēra, var par wallpaperiem :)