local-stats-pixel fb-conv-api

Detaļa (durvis). I101

Raksts paredzēts kategoriski dzelžu un automīļiem ! ... Reiz sen senos laokos, kad uz mūsu Dzimtenes vēl nesairušajiem ceļiem pirmie importa autiņi ar ekstru aprīkojumu parādījās, divi čomi brauca galvaspilsētas virzienā ērkšķainā ceļā iegūtajā autiņā , varbūt ar Opel Rekord, varbūt ar Mitsubishi Galant ap74 gada izlaiduma. Laiciņš kā uz pasūtījumu, saulīte silda, putniņi čivina, zālīte zaļo.... Kaut kur pie Salaspils, varbūt pie Dārziņiem, bet iespējams, ka pie pašas Rumbulas brīnišķīgo ceļmalas peizāžu papildināja pievilcīgs "zaķis " . Kā bija pieņemts tajos laikos, autobraucēji vienaldzīgi nekad nepabrauca garām ceļa mālā stāvošajiem neuzprasot vai kāda palīdzība nebūtu vajadzīga. Tā nu apturējis lepno spēkratu šoferis ar vistīrākajiem nodomiem lepni nospiež pogu un elektriskais logs eleganti nolaižas. Vēl pirms braucēji paspējuši sasveicināties un uzprasīt kā var palīdzēt, jaukā būtne ieliecas caur atvērto logu salonā, piemīlīgi smaidot jautā vai zēni negribot izklaidēties un sāk deklarēt praislistes izcenojumus : stāvus tik rubulīši, tupus tik..., rāpus šitik..... Atjautīgais čoms pa to laiku nospiež otru pogu, logs pieveras iespiežot ceļastrādnieci tā, ka nu šī vairs ne ārā ne iekšā., čoms vēl piebilst : Un šitā poza būs par velti ! Apmulsušais blakussēdētājs, šaipus dzelzs priekškara dzīvodams pirmo reizi tādu kapitālistu tehnikas brīnumu redzot, vien sapņaini izdveš : Tādam autiņam es ne mūžam nenopelnīšu, bet tādas DURVIS gan nopirkšu !

Visi jau saprata, ka raksts būs ne par zaķiem bet par durvīm. Šoreiz nolēmu parādīt kāds process aptuveni notiek, ja detaļu no šrota paņem. Ar jauna gadagājuma autiņiem vienkāršāk, detaļu var praktiski ideālu dabūt, ne rūsējušu, ne sabuktētu, ne saskrāpētu, tādu kuru atliek tikai uzmatēt vai sliktākajā gadījumā vēl nogruntēt un var krāsot nost, bet ar jau klasisko statusu ieguvušajām spēkratu daļām ir problēmas, jāpriecājas ka vispār vēl kaut ko var sameklēt.

Rakstu cepšu vairākās daļās (formāts 3 X 22) , jo bildes krietni daudz ienākušās un arī pasākums šoreiz nebija tik vienkāršs kā tikai nokrāsot un nomainīt. Gribējās uztaisīt lai tās durvis tomēr ilgāku laiku kalpo, lai viss ir pēc pilnas programmas.

Tātad pa daļām : trīs dienas darba pie durvīm - trīs daļas.

Raksta turpinājums : http://spoki.tvnet.lv/automoto/Detala-durvis-II/757447

« 1  2  3 »
666 2 101 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 101

0/2000
Veči, nekritizesim Sashu, vai kādu citu censoņi spokos . šeit čaļi liek savus darbus,ko paveic savām rokām, pēc saviem uzskatiem,vai tā būtu mēbeļu ražošana, vai auto remontēšana, vai puķu audzēšana. Tā ir konkrēti sasha metode,pieeja,darba filozofija ,ja gribat!!!un mums atliek uzsūkt sev vajadzīgo infu. Ja neskaidrs,var uzdot jautājumus, Sasha gan jau atbildēs. Bet ne kritizet!!!
17 0 atbildēt

Tauta, iekniebjiet man, kad parādīsies rakstu sērija no cienijamā kritiķa, kurā kuzavs tiks smilšots, pēc tam visas detaļas iemerktas untraskaņas vannā un tehnoloģiski pareizi apstrādātas. Varbūt pat kritiķa klientam nenāksies ņemt kredītu un remonta izmaksas nepārsniegs auto vērtību vairāk kā 3 reizes. emotion

13 0 atbildēt

Oj Leons Bargais , atradies te lietpratejs. Nomelnot  cita darbu ir vienkarsi, skaties uz sevi nevis piep***es citiem!!

12 0 atbildēt

Leon, ieliec pretīm savas pamācības salīdzināt varēs visi izvērtēt, bet pašlaik tu skani kā tukša muca, kura gudri diršs. Jebšu esi Latvietis vulgaris skaudīgais, ka tikai citus nodirst pašam neko nepierādot... Tavus darbus te neredz, un kāmēr neredzēs tikmēr uzredzēšanos ar gudrībām. 

P.S. Sasas raksti palīdzēja, jo alternatīvu nebija.

P.P.S. Gudriniek, arī sabildēt, aprakstīt rakstu ielikt aizņem laiku, tas tev nav gudri dirst.

12 0 atbildēt

Leon, neviens nešaubās par to, ko esi darījis, bet tam vajag arī kādu pierādījumu, (šeit Spokos - raksta veidā) citādi tas, ko Tu pašreiz dari ir tukša plātīšanās un nekas vairāk.

Lai nu kā, mēs par Sašu!

10 0 atbildēt

Leon, tu esi visdegunīgi Aleksandra gara darba sekotājus nosaucis par slinķiem, nemākuļiem, un bērniem. Nevienu pašu reizi no tevis vairāk kā smilšu strūkla, ledus strūkla nav izdevies izspiest. Man rodas aizdomas ka esi greizsirdīgs "garažņiks" vai kāds cits, kas uzzinājis no meistariem par šādām tehnoloģijām un izmanto tās diskusijā. Tu Leon esi "Trollis".

9 0 atbildēt

Vispār jau pēc mūsdienu ražošanas standartiem, jebkura veida krāsojuma atjaunošanas tehnoloģija ir neizmantojama. Ja gribam sekot modernākajām tehnoloģijām un būt droši, ka rūsa auto ekspluatācijas laikā neprarādīsies, tad nevajag braukt ar auto, kas pārsniedzis šo ražotāja noteikto ekspluatācijas laiku. tā lūk. Vienīgā garantija, ko reāli var dot, var dot tikai pats detaļu (auto) ražotājs un tāpat tikai uz noteiktu laiku.  

9 0 atbildēt

Sašam cepuri nost par to, ka savus darbus ar aprakstiem dod arī citiem. Neiet runa par tehnoloģijas perfektumu, piesieties var visam, bet par to, ka ar ierobežotiem līdzekļiem un tehnoloģijām un labām rokām var daudz ko izdarīt un ne sliktāk kā varbūt super-puper servisā.

8 0 atbildēt

Heiteriem nu būs pārdomu grauds... Apskaties uz Sashas opelīti, tas ir taisīts entos gadus atpakaļ, Sasha pateiks precīgāk un virtuvē arī netiek goda vietā turēts, bet gan dragāts... Sashas tehnoloģija ir 100% pareiza, ja tādu mizu spēj noturēt tik labā paskatā, tik ilgus gadus... Visi zinam, ka pavasarī var dzirdēt kā opeļi rūsē! emotion P.S nekas pret opeļiem, bet šitie vecie ir slaveni rūsētāji emotion

7 0 atbildēt

Tāds suns, ka es reklamējos, pelnu, mēros krāniņiem ar puišeļiem emotion

4 0 atbildēt

Bija man te pat tāda iespēja pirms pāris gadiem, laiks un līdzekļi kad ar spokiem un viņu autiņiem kopīgi varēju pa lēto, pa pašizmaksu, par skaistām acīm kopīgi pie manis darbnīcā padarboties  emotion  Cik dudzi projekti ir bijuši kur pat pašam nācās piemaksāt par materiāliem lai tik cilvēkm varu autiņu nobeigt, pat pagrūti saskaitīt būtu... nupat pirms pāris dienām mersīti atdevu kurā vairāk kā divu mēnešu darbu ieguldīju, cilvēks projektam atvēlēja piecus simtus, man materiālos izgāja 588, beigās gan simtiņu cilvēks vēl sakasīja...   ja par tādu peļu iet cepiens, tad piedod....  Kāda te slēptā vai neslēptā reklāma ?  Man reklāma nav vajadzīga, man reklāma pati par sevi izraisa alerģiju.

http://spoki.tvnet.lv/automoto/Nedaudz-rusina-Mersitis-I-dala/755985

4 0 atbildēt

Seriāls, kurš nekad nebeigsies emotion vienmēr būs vajadzība pēc ''zelta rokām''. 

3 0 atbildēt
Žēl tevis Sasha lasīt visas šīs negācijas. Raksti ir labi tiem, kas grib paši ar sev pieejamajiem līdzeļiem uzķīlēt savu dampi. Pats esmu ar autiņiem darbojies no mazotnes un vienmēr atradās kāds, kas teica, tu taču nemāki,jadara tā,mācies no manis, utt. Esmu arīt ev prasījis padomu
3 0 atbildēt

Nu tiešām, kidergartenemotion Šādus komentāru uzplūdus sen nav nācies lasīt. Jūtu līdzi Sašam, kam viss tas jālasa... Šitā tak var bezgalīgi lamāt viens otru, tāpat parasti beigu beigās katrs paliek pie sava.

3 0 atbildēt

Vakarnakt darbā, pārtraukuma laikā izlasīju visu saraksti komentāros.Vienkārši trūkst vārdu.Izskatās ka dažs labs Leons sen nav dabūjis. emotion No malas ļoti labi redzams cik Latvijā depresīvi ļautiņi dzīvo.

3 0 atbildēt

Rakstu sērija par tēmu, kas man dotajā brīdī tieši vaajdzīga pie šrotā iegūtu durvju uzfrišināšanas pirms to maiņas. Laime, ka manām nav caurumu papildus ne-tehnoloģiski veidoto caurumu... emotion

2 0 atbildēt

Jacky i bio uztaisi fiksi opciju, lai varu automātiski likt +++ visiem Sasha rakstiem tos pat neatverot!

Vai vismaz lai pēc pēdejās bildes vai teksta iz +/- pogas.

2 0 atbildēt

Leon vai vari to tehnoloģisko kļūdu tīri tā teorētsiki aprakstīt? Nu moka mani ziņkārība, iespējams arī es iemācīšo ko jaunu un pilnveidošu savas zināšanas.

2 0 atbildēt

Šie komentāri ir ko vērti! Labāki par kinīti! emotion Lai citi saka ko grib bet nu no šiem rakstiem ir daudz ko mācīties un manā skatījumā Sasha Tu esi meistars cepuri nost!  emotion  Daudzi ir gudri kritizēt citu darbus, neko nepaskaidrojot smalkāk, ka pat pamatu tai domai saprast nevar kāpēc domā tā un ne savādāk. 

2 0 atbildēt

Grēks ir neielikt plusu tavam rakstam.  emotion 

2 0 atbildēt