Piranha BMW 318 IS
Pamata automašīna no kuras sākts izgatavošanas process: BMW 318 IS 1993. gada E-36 COUPE, virsbūve melnā krāsā. Pēc septiņu mēnešu pārbūves paveikts sekojošais:
Ritošā daļa:
Amortizatoru komplekts PROFLEX GROUP A (RUNDSTREIK). Katrs amortizators ietver 4 veidu regulēšanas iespējas. Bremžu sistēma: priekšas bremžu diski BMW-M3 (SPORT), priekšas suporti BREMBO RACING (4 cilindrīši). Aizmugures reduktors BMW-325 pārn. 3.64 ar pašbloķējošo diferenciāli. Paplašināta riteņu bāze (12 cm). Diski priekšā: 7.5J18 ET-38, riepas YOKOHAMA AVS SPORT 225/45 R-18. Diski aizmugurē: 8.5 J18 ET-43, riepas YOKOHAMA AVS SPORT 265/35 R-18. Izplūdes sistēma: zirneklis BMW-M5, sporta izplūdes sistēma. Papildus dzesēšana tosola radiatoram, eļļas radiatoram, gaisa filtram, priekšējai bremžu sistēmai.
Salons:
Sporta krēsli SPARCO PRO-2000 FIA homolīģēti. Drošības siksnas SPARCO SABELT 6 punktu, 3 collas. Auto drošības karkass (N-56 LAF un FIA homolīģēts). Ādas un zamšādas salona apdare. Mūzikas sistēma BLAUPUNKT BERLINA RCM 303 A (600W), DLS pastiprinātājs, tumbas. Salona ugunsdzēšamā sistēma SPARCO. Spidometra panelis STACK-ST8130 digitāls, ar trauksmes signāliem. Papildus slēdžu un drošinātāju bloks.
Automašīnas ārpuse:
Ārējo spoileru komplekts. Āra krāsojums. Priekšā tuvās gaismas - KSENON lampas.
Dzinējs:
Izmantots dzinējs BMW-M5 1991. gada 3.6 litri 315 PS. Restaurēta, modificēta motora galva, izplūdes un ieplūdes sistēmas. Kaltie virzuļi, samazināta kompresijas pakāpe. Turbīna MIT TD04HL. Motora ātrumkārba BMW-M5.
Motora jauda: 312 PS
NOS (NITROS OXSIDE SISTEM EDELBROCK 70040): 80 PS
Maksimālais ātrums 280 km/h
Paātrinājums 0-100 km/h: 5.0 sekundēs.
Ja interesē vairāk bildes, lūk http://www.premiumtuning.lv/1/1/lv/5/0/2/86