local-stats-pixel

BMW E39 (1995 - 2004)27

Modeļa vēsture

1995. gada septembris - Ceturtās paaudzes piektās sērijas modelis E39 nomaina iepriekšējo e34. Motori - tikai rindas sešinieki: 520i 2,0l (150zs), 523i 2,3l (170zs), 528i 2,8l (193zs) benzīna un 525tds 2,5l (143zs) turbodīzelis. Bāzes komplektācijā priekšējie un sānu gaisa spilveni.

1996. gada marts - Komplektē ar V8 motoriem no 7. sērijas. 535i 3,5l (235zs) un 540i 4,4l (286zs). Ātrumkārbas - 5 un 6 pakāpju mehāniskās un 5 pakāpju automātiskā Steptronic.

1997. gada marts - Universālis Touring.

1998. gada septembris - Jauns 530d ar R6 3,0l (184zs) turbodīzeli un sporta versija M5 ar V8 5,0l (405zs) motoru.

2000. gada septembris - Modeļa atjaunošana - izmainita lukturu optika un priekšējā bampera noformējums. 520i 2,2l (170zs) un 525i 2,5l (192zs) motoriem Double Vanos sistēma (elektroniski vadīta ieplūdes un izplūdes vārstu atvēruma regulēšana). Jauni turbodīzeļi - 520d R4 (136zs), 525d R6 (163zs) un 530d R6 Sport (193zs).

2003. gada marts - Uzsāk piektās paaudzes modeļa E60 ražošanu. Modifikāciju Touring turpina ražot uz E39 platformas.

2004. gada marts - Ženēvas autoizstādē prezentē jauno E60.

206 4 27
Ieteikt: 000
Izmantotie avoti:
http://Žurnāls
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 27

0/2000

1. e39 523 ir 2.5 L  R6 dzinējs. dēl tā ka tas bija deforsēts attiecīgos modeļus nodēvēja par 523i. 

2. e34 balstiekārta prāksē pierādījās kā izcila, savukārt e39 hadene bija perfekta tikai uz papīra un ideāla ceļa. pie sliktāka seguma sarežģītā sviru sistēma nav tik dzīvotspējiga kā gribētos, turklāt pie vienas bojātas detaļas tā aizraus līdzi arī pārējās, ja laicīgi nenomainīs. tāda ir cena par komfortu.

3.eļļas patēriņš bmw ierasti ir bijis. to ir noteicis arī ražotājs. to rada sistēma cilindru eļļošanai pie paaugstinātas slodzes.

4. par eļļas maiņas indikatoru. dadzi bļauj, ka viņš iedegas it kā par ātru, ka nav vēl pagājis eļļas maiņas intervāla laiks. patiesībā tā sistēma ir ellīgi gudra un katram auto individuāli rēķina nākamo eļļas maiņu, rēķinot, gan nobraukumu, gan ātrumu, gan dzinēja tempratūru, gan apgriezienus. to sasumējot tiek izvilkts laiks kad atkal mainīt eļļu.

5. ierastākie defekti - sadalenes un kloķenes devēji, abs devēji, rūsē bagažnieku vāki dēļ rūpnīcas metinājuma šuves, mēdz izbeigties aizmugurējais kreisais logu pacēlājs, smieklīgi bet ziemā plist ārējās durvju ručkas.

6. sānu airbagi nebija bāzes komplektācijā.

8 1 atbildēt

F..k fuel economy un visus BMW īpašniekus kuri nopērk džipu par 80 000 latu, dīzeli, redz` lai būtu ekonomisks :D :D :D 

3 1 atbildēt

Love this car! emotion

2 0 atbildēt

e39>w210.Pēc tam tās pozīcijas nedaudz sašķobījās

2 1 atbildēt

Esmu stūrējis tādu... ideāla mašīna. piekrītu, ka vadītājs saplūst ar mašīnu, bet man tāda neder... nevar ziemā mežā iebraukt...

1 0 atbildēt

emu visai liels bmw fans un vispār, bet ar e39 man ir tā - it kā patīk, it kā nē un tie kuri patīk ir vienīgi "m", bet + par rakstu. emotion

0 0 atbildēt

Mašīna ikdienas cilvēkiem, kuri grib justies bagāti. a.k.a pacaniem.   

0 0 atbildēt

Diezgan "pliks" raksts ļoti daduz ko vēl varēja sarakstīt par šo konkrēto modeli ;)

0 1 atbildēt

gribi teikt ka lidz 2000.g. e39 nebija 2.5 benzina motora????

0 1 atbildēt

ir 520d ekonomisks un kad vajag ari njiprs, pateicoties teicamai turbinas darbibai.emotion

0 1 atbildēt

i'm lov' in it 

0 1 atbildēt

Mans pirmais BMW ir 1996 gada 525 TDS kad nopirku 5 menesus atpakal. Pec nedelas sanaca nobraukr viena piegajiena 1000km. Vai patika? Ja loti komfortabli viegla vadiba un diezgan ekonomisks. Taka auto jau ir 12 gadi tad nacas ari so to pamainit. Vejstikls bija ieplaisajis to nomainiju. Starteris nikojasa ar nomainiju. Uzliku 18 collu diskus tagad jasakraj nauda M5 bodykitam.Nu kautka ta :)

0 2 atbildēt