Modeļa vēsture
1995. gada septembris - Ceturtās paaudzes piektās sērijas modelis E39 nomaina iepriekšējo e34. Motori - tikai rindas sešinieki: 520i 2,0l (150zs), 523i 2,3l (170zs), 528i 2,8l (193zs) benzīna un 525tds 2,5l (143zs) turbodīzelis. Bāzes komplektācijā priekšējie un sānu gaisa spilveni.
1996. gada marts - Komplektē ar V8 motoriem no 7. sērijas. 535i 3,5l (235zs) un 540i 4,4l (286zs). Ātrumkārbas - 5 un 6 pakāpju mehāniskās un 5 pakāpju automātiskā Steptronic.
1997. gada marts - Universālis Touring.
1998. gada septembris - Jauns 530d ar R6 3,0l (184zs) turbodīzeli un sporta versija M5 ar V8 5,0l (405zs) motoru.
2000. gada septembris - Modeļa atjaunošana - izmainita lukturu optika un priekšējā bampera noformējums. 520i 2,2l (170zs) un 525i 2,5l (192zs) motoriem Double Vanos sistēma (elektroniski vadīta ieplūdes un izplūdes vārstu atvēruma regulēšana). Jauni turbodīzeļi - 520d R4 (136zs), 525d R6 (163zs) un 530d R6 Sport (193zs).
2003. gada marts - Uzsāk piektās paaudzes modeļa E60 ražošanu. Modifikāciju Touring turpina ražot uz E39 platformas.
2004. gada marts - Ženēvas autoizstādē prezentē jauno E60.