local-stats-pixel

BMW 5X limuzīns13

emotion Atjaunināts arī benzīna dzinēja piedāvājums. “BMW 5X” 4,4-litru V8 biturbo motors tūrpmāk attīstīs 450 ZS un ļaus limuzīnam līdz 100 km/h paātrināties 4,8 sekundēs, bet “740i” ar trīslitru sešcilindru turbomotoru attīsta 320 ZS. Jaudīgākajā modifikācijā “760i” joprojām tiks uzstādīts tas pats V12 dzinējs ar 544 ZS, kas sedanu līdz 100 km/h paātrina 4,6 sekundēs.

Reklāma
Reklāma
Reklāma
« 1  2  3 »
120 7 13 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 13

0/2000

Sexyy kvalitaate emotion

5 0 atbildēt

Bilžu kvalitāte ir traģiska. Un salona dizains ir vienkārši pretīgs. 

5 4 atbildēt

Mans subjektīvais viedoklis par šiem monstriem ir tāds, ka tie tomēr ir pārāk gari - limuzīns vairs nav limuzīns, bet kroplība gan no estētiskā gan tehniskā viedokļa. Cik reižu ir redzēts kā šādiem transportlīdzekļiem par nepārvaramu šķērsli pēkšņi kļūst kāds pagrieziens vai neliels pauguriņš. Paprovējiet piemēram ar šitādu izbraukāt Vecrīgu, tas viss beigsies ar kārtīgu aplauzienu un VIPisku kaunā krišanu. Arī it kā esošais salona plašums kaut kā neiet kopā ar ieliekto stāju un nemitīgo galvas atdauzīšanu pret griestiem. Katrā gadijumā šis konkrētais limuzīns ir pilnīga kroplība jau ar to vien, ka X5 pats par sevi ir dinamisks un ļoti manevrēt spējīgs džips ar perfektu vadāmību. Ja ir vēlēšanās pēc plašuma, tad ar luksusa komfortu un dizainu var aprīkot arī kādu busiņu vai autobusu. Un starp citu šāda tendence pēdējā laikā arī ir novērojama bagātu un ietekmīgu cilvēku aprindās. Šitie garie baļķi pamazām iet ārā no modes.

1 0 atbildēt

pareizāk būtu x5

jaa un 740i ir v8 nevis 6

0 0 atbildēt

Brīnos kā viņam šasija nevar pārlūst,tāpat kā citiem limuzīniem.

0 0 atbildēt

Tas ir x5 nevis 5x. : DD

0 0 atbildēt

balts x5 + tramvajs = cīsiņs uz riteņiem

0 0 atbildēt

bet “740i” ar trīslitru sešcilindru turbomotoru 

čo za huņa 740i ar 3litrigu motoru ,tu kko sajauci!

1 2 atbildēt

Pretigs

4 10 atbildēt