Tākā cilvēki ir slinki, un ja es šo rakstītu apakšā tad neviens tāpat to nelasītu, tad saku uzreiz VIDEO NAV MANĒJAIS, IR PAŅEMTS NO YOUTUBES, BET AR ŠO SPORTA KLUSINĀTĀJU SKAŅA MAN IR APMĒRAM TĀDA PATI UN UGUNIS ARI ŠAUJ, TIKAI MAZĀK NEKĀ ŠIM. T.I NE TIK BIEŽI VIENKĀRŠI GĀZEJOT - VAIRĀK SPĻAUDĀS KAD BRAUCOT ATMET GĀZI... and you know what? that's sounds fuckin' awesome..
Rakstu patiesibā es pievienoju lai mazliet updeitotu savu cafe racer projektu, bet jaunu rakstu ar 3 bildēm iemest arī negribas tādēļ piemetu sava audi 100 pārkrāsošanas bildes.. protams ka var redzēt ar pārkrāsošanu vis nebeidzas, pašlaik tika atkaunotas sīkās daļas, reste, plastmass, bamperis, uzlikta orģinālā stūre, uzlikti orģinālie rižie pagriezieni.. darba vēl ir daudz in dikti... steigties man nav kur, jo auto pārdot tuvako 10 gadu laikā šā vai tā netaisos
par cafe racer.. galigi novārtā nomests nav , partaisiju viņam sēdekli, putas aizvietojot ar putuplastu - ciets tas sēdeklis ir, bet tagad ir viss gluds un taisns utt, bet cafe raceriem nav jābut komfortabiem, tākā tas ka ciets sēdeklsi - tas ir normāli - citiem cafe raceriem vispār neliek sēdekļus. Plastmasi ir iekonzervēti - t.i ietīti plēvē lai nenoputētu un nesaskrāpētos , pa nākamo nedēļu sākšu meklēt gūltņus, un blīvslēgus lai lēnam var sākt likt kopā motoru, izspieķošu aizmugurējo disku, nomainišu apvalku, meklēšu priekšējo disku ar bremzēm, tāpat kā dariju lifanam, visas skrūves, uzgriežņus, šaibas, arī šim tās pirkšu galīgi jaunas. steigties ari ar to nav kur, jo rāmi varēšu sametināt tikai oktobrī.. protams varētu atrāk - bet labāk metināt pašam par brīvu, un pagaidit ilgāk, nekā steigties un kadam maksāt.
Talāk par audi. Rakstu ieliku, jo pēc cafe racera likšu rokas klāt tam, iemesls kādēļ beidzot ķeršo klāt ir vienkārš - man jau tas dīzelis ir līdz vemšanai noriebies, jā ekanomisks ir, rij uz simtu tik cik dažš labs 2 taktu rolleris bet nu nav kaifa braukāt. tāds klabeklis vien ir kas saplūst ar pelēko satiksmi...
par šo audi 100... neliela vēsture. 1983. gada ražojums, reāli viens īpašnieks, Latvijā ir kopš 93. gada ir pat vēl kautkur atvilknē pirkšanas kvīts kad tika ievests no vācijas. piederējis tikai manai ģimenei tākā nav gājis no rokas rokā un jāts. Par to auto kas ar viņu ir noticis kadi niķi vai stiķi jau pārzinu no galvas. Nobraukums arī ir mazāks kā dažai labai jaunai mašinai, jo braukts netika daudz. Šim auto ir lielāka vērtība manas acis nekā apzeltitam porsche, kā nekā daudz kas piedzivots, 1. auto ar ko iemācijos braukt, 1. auto ar ko spiedu gridā un braucu kā maniaks, (Atrākais uz cik ar šo audi esmu braucis ir 190km/st . Jāatdzist ka auto ir diezgan agresīvs, ne izskata, bet tā teikt tehniskajā ziņā. un vadāmībā salīdzinājuma ar manu B4 stūre asāk reaģē ka ari protams jauda ir lielāka, griezes moments ir pietiekoši labs, lai rautu sēdekli uzspiežot uz gāzes.. Šķiet ka šis 5 cilindrigais , griež labāk par mana senča V6 motoru. un jā kā ari šis bija pirmais auto ko pats savām rokam taisiju un laboju, ir lietas ko nevar naudā novērtēt - pardod šo nemaz netaisos, labāk lai stāv man garažā, neka pardodu un kādi lauķi viņu sajāj. Rusējis viņš nav, jo ziemās tika ļoti maz braukts, ka ari ļoti bieži tika apakša apstrādāta ar pret rūsas līdzekļiem lai apakša nesapūst, Pa šiem gadiem motoram nekas nav mainits - viss orģināls un darboijās ideāli, vienigas lietas kas viņam ir mainitas ir tādi sīkumi kā Gūltņi riteņiem, bremžu kluči, rocenes treosīte.. eļļas, eļļas un gaisa filtri, lampiņas. bet protams - laiku gaitā krāsojums palika nolietojies.. švīkas, skrambas, buktītes.. tādēl nācas pārkrāsot, bet mazliet pasteidzos, jo neapmierina. tādēļ viss pa jaunam tiks parkrāsots, Gribas šo auto uztaisit lai izskata būtu taka tads košs agresīvs, skaļš mežonis, nevis vienkāršs piekājigs auto kas klusi slīd pa ielām .. nu piemēram lai braucot viņa ziņa apkārtējiem nav "Helo good sir, how are you doing?" (un tagad iedomājieties like a sir meme :D ) bet lai ši auto ziņa apkārtējiem ir - "DAFUQ YOU LOOKING AT?! ...GONNA PUNCH YOU IN YOUR FUCKING FACE" .. ķip tā kkā :D
"Gudri" kometāri netiks ņemti vērā - kas ir pašsaprotami gaimes atšķirās - ir cilvēki kam patik vienkāršiba uz auto, tie ceps te negatīvu s*ūdu, ir cilvēki ka es -kam patik interesantas lietas un interesanti krāsojumi, kas satiksmē atšķirās - tākā tajā bildē- zaļš smiley's starp visiem dzeltenajiem.
Audi 100 type4452

Šajā bildē pirms pārkrāsošanas, Bildē protams izskatas svaigs , bet dzive skrambas bija diezgan daudz... ka ari kapota vidus sašvīkāts, jo šis auto ir bijis kā kazu auto un likts tas smirdigais pušķis uz kapota ar stipru magnētu, kā rezultātā palika skrambas .. reāli negribu izklausities maniakāls, bet ieraugot tās skrambas es varu nozvērēties ka neviens no maniem auto nekad nebūs kā kāzu auto. reāli tās kāzas ir bullshits - bezjēdziga naudas izkrāpšana no cilvēkiem un mantas bojāšana .. varētu atrast to veceni kas iesmērēja to pušķi, ieziest viņas matus ar pulējamo pastu un ar viņas jebaļņiku pulēt arā skrambas... laikam mazliet aizsvīlos bet nu anyway, kas bijis - bijis.

Šeit pirms sāku slīpēšanas procesu noravēju "Audi" uzrakstus lai būtu vienkāršs, gluds bagažnieka vāks.


Likvidēju hromētās līstes kas bija ap logiem.

Āizmugurē bamperis bija arī tāds apskrambāts un apbružāts - līdz ar to arī nacas piešpaktelēt., metālam zem bampera krāsa arī nebija tajā labākaja stāvoklī. Iemesls kādēļ atšķirās aizmuguejie lampu stūri ir tāds, ka sencis gudrelis braucot atpakaļgaitā neskatijas kur brauc un uzbrauca musaram, līdz ar to sasita pagriezienu rādītāju.

Gar arkām kā redzams rusa nebija bet ar akmentiņiem utt apsista krāsa, daudz siku punktiņu, ar vienkāršu piekrāsošanu izlidzeties nevarēja, tādēļ bija kārtigi jāslīpē

Kapots ari bija ar akmentiņiem apsists. nācas slīpēt..

Šeit bija neliela buktīte, šo buktiti viņā dabuja ar no plaukta krītošu instrumentu -tāda kā maziņa lakta hz kam vēl lidz šai dienai nēsmu izštukojis kam tik sīka ir domāta.. :D ( ~3 x 10cm izmēros)

Uz arkas uzlaidu grūnti lai rusa neiemetās.

Šeit sāku matēt sānu
Tev patiks šie raksti
