Nu re starpgabals,kuru pieminēju,ir nost,beidzot varu tikt klāt klaņiem.
Virzuļi sarindoti uz pēļiem,lai nesajūk.Izrādījās,ka gredzeni nav lūzuši,bet uzdegums tik tāds neko.
Nu re starpgabals,kuru pieminēju,ir nost,beidzot varu tikt klāt klaņiem.
Virzuļi sarindoti uz pēļiem,lai nesajūk.Izrādījās,ka gredzeni nav lūzuši,bet uzdegums tik tāds neko.
Šāles vēl labas,lufte ar nav,tad tās liekam mierā.
Izdrillējam cilindrus.Tā kā šo procedūru darīju pirmo reizi bija bišķi jāiespringst.
Drusku ne tā,līnijām jāiet vairāk pa diognāli,bet ko ta nu vairs.
Tā kā bija ienākušies arī laulības riņķi,tad liekam jaunos virsū,kaut gan vecie ar vēl bija ok.
Jauns gultnis ienācās.
Bāžam kopā.Vienam pašam diezgan bija ko pasvīst.
Pie reizes nomainu arī ārējās siksnas skriemeļu gultņus,jo vecie tā diezgan ļodzīgi bija.
Smērējam torti-nē jauno galvu un liekam kopā .Fonā vecais nepaklausīgais Kawītis,kas noderēja detaļu gādāšanai un ne tikai kamēr mazdiņa uz klučiem.
Tev, vecīt, gan ir iekšas- jūtos laimīgs, ka man tāds tautietis. Cepuri nost!
Kārtīgs vecis, jeb ko tikai latvietis skopuma (labā nozīmē) dēļ pats neizdarīs!
Vārsti nebija jāslīpē,jo kā jau teicu,mainīju galvu uz citu,jau atrestaurētu(noslīpēta,vārsti ,nomainīti,izslīpēti).
Kāpēc šo motoru nedrīkst ar starta gāzi darbināt? Kurus vēl nedrīkst?
Rādās, ka servisi visur cenšas uzvārīties uz visa, kā vien var... Tepat LV savu mašīnu dzenu uz servisu tikai, ja esmu pārliecināts, ka netikšu galā pats saviem spēkiem. Tikai te ar servisiem ir tā- aizdzen, bet gandrīz vnm ir skaidrs, ka būs pēc tam vēl kāda šaize. Naudu paņem, bet pēc neilga laika atkal kkas jātaisa... Uz šo esmu uzrāvies praktiski visos servisos savā apkārtnē... Kad sataisu pats, braucu un bēdu nezinu.