local-stats-pixel fb-conv-api

Ar pozitīvu skatu uz priekšu.14

256 0

Nu jau gandrīz gadu atpakaļ ienāca doma galvā ,ka vajadzīga 7 vietīga mašīna un arī augstāka,lai man maziņam (2.04m) vieglāk iekāpt izkāpt.Tā nu pētīju sludīnājumus,kas man pa kabatai,kamēr uzdūros Mazda 5 dīzelītim.Iznāca samainīt pret esošo Mazda6 un braucu laimīgs mājās.Bet pēc nedēļas sākās.Ekskursijā kalnos (atrodos UK) atnākot atpakaļ no apskates objekta uz autostāvvietu mašīna bija nepiedarbināma.Tika vilkts mājās,šo braucienu atcerēšos mūžam,pa līkumainiem kalnu celiņiem ,tumsā un uz striķa.Nākamjā dienā izbakstījos gar motoru,bet nekādu kopsaucēju neatradu,griež kā tecila bet nelec.It kā degviela uz railu padodas,bet nekā.Nācu pie secinājuma,ka laikam kautkas ar elektroniku,tad tika pieņemts vilkt uz servi,kur mazdas speciālists strādā.Auksts un ziema,pašam rokas negribējās smērēt un garaža ar nav kur strādāt,velkam prom.Tur "speciālists" ņēmās vairākas nedēļas kamēr pienāca pavasaris(pa to laiku uzķīlēju mocīti braucamu,lai nepalieku kājiniekos).Esot šie piegrāvuši motoru ar starta gāzes palīdzību,bet normālā veidā-nekā(teicu ka šos nedrīkst ar starta gāzi čakarēt,bet speciālists jau gudrāks).Notestēja elektroniku-ok,notestēja sprauslas uz stenda-ok,ķeroties kāt sūknim atrada ka zobene pārlekusi pa 4 zobiem dēļ nofeilojuša hidrauliskā spriegotāja.Nomainīja zobeni,arī sūkni ko biju jau sagādājis(vispār jau nevajadzēja bet šis ir no auto ar mazāku noskrējienu),Aizdzinu mājās,bet motors citreiz lec uz pirmo citreiz uz 5-7 piegājienu.Vairs pie "speciālista' nevedu ,aizbraucu uz dīzeļcentru diagnostiku uztaisīt.Tur atrada,ka kompresija minimālo 24psi vietā ir 14-19.Skaidrs -vārsti pačakarēti.Zvanījos pa servisiem,cik kur prasa par galvas vai vārstu maiņu.Cenas no 1000£ un uz augšu,tad nospļāvos un ķēros klāt pats.

Sorry par garo ievadu,tālāk skatamies bildes.

« 1  2  3  4 »
256 0 14 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 14

0/2000

Tev, vecīt, gan ir iekšas- jūtos laimīgs, ka man tāds tautietis. Cepuri nost! emotion

3 0 atbildēt

Kārtīgs vecis, jeb ko tikai latvietis skopuma (labā nozīmē) dēļ  pats neizdarīs!

3 0 atbildēt

ko tik neizdarīsi, ja dara...

2 0 atbildēt

Ķīnas ābece...

0 0 atbildēt

Vārsti nebija jāslīpē,jo kā jau teicu,mainīju galvu uz citu,jau atrestaurētu(noslīpēta,vārsti ,nomainīti,izslīpēti).

0 0 atbildēt

Ko tu ar tiem cilindriem darīji? emotion

0 0 atbildēt
Par šo motoru konkrēti nepateikšu, bet 2.0 bendzinam ir tas pašas 2 paslēptas skrūves. Sākumā arī domāju kā tikt klāt, bet tas japānis nav nemaz tik stulbs. Spararatā ir 2 gareniskas rievas no vienas zobvainaga puses līdz otrai. Tā ka ja motoram 2 stāvokļi kad ar tievo muciņu tiek klāt. Nav obligati jāceļ ārā motors. Bet neesmu 100% parliecinats, ka šim dzinejam tapat. Bet labs darbs kas padarīts
0 0 atbildēt

Kāpēc šo motoru nedrīkst ar starta gāzi darbināt? Kurus vēl nedrīkst?

0 0 atbildēt

Rādās, ka servisi visur cenšas uzvārīties uz visa, kā vien var... Tepat LV savu mašīnu dzenu uz servisu tikai, ja esmu pārliecināts, ka netikšu galā pats saviem spēkiem. Tikai te ar servisiem ir tā- aizdzen, bet gandrīz vnm ir skaidrs, ka būs pēc tam vēl kāda šaize. Naudu paņem, bet pēc neilga laika atkal kkas jātaisa... Uz šo esmu uzrāvies praktiski visos servisos savā apkārtnē... Kad sataisu pats, braucu un bēdu nezinu. 

0 0 atbildēt