Patīkamu lasīšanu, piedodiet, ka nav bilžu.
Daudzi ir redzējuši šo bilde, bet ne kurš katrs zina tās vēsturi.
1985 gadā 13 gadīgais Tailers Klērks (bildes varonis) izgāja kastingu uz galveno lomu "Nutella" reklāma. Tā bija diezgan tipiska reklāma, kur pēc scenārija puisis sēž savas mājas pagalmā un nelaimīgi grauž ābolu. Tālāk pēc scenārija mājās atgriežas vecāki un demonstrē bērnam "Nutella". Tas priecīgs skrien smērēt šo brīnumu uz maizes.
Filmēšanas skatuvē stāvēja milzīgs grozs ar sarkanajiem āboliem. domātiem, ja scēna nesanāk ar pirmo reizi. Sanāca tā, ka scēnu ar ābolu nofilmēja ar otro reizi un viss grozs palika filmēšanas grupas rokās. Reklamētāji ir kreatīvi cilvēki un vienkārši apēst ābolus būtu pārāk garlaicīgi. Kaut kur blakus studijā viņi atrada profesionālo loku un sāka šaut pa āboliem. Starp fotogrāfiem bija kāds Džeisons Aderlijs kurš koledžā profesionāli nodarbojies ar šaušanu no loka. Viņam radās ideja par foto-sižetu. Kas sastāv no divām daļām. Cilvēka seja ar ābolu uz galvas un cilvēka seja pēctam kad ābols ir cauršauts. Bildes nozīme ir parādi emociju atšķirību: satraukums pirms un eiforija pēc.
Nemierīgais Tailers kurš dzirdēja visu šo sarunu, sagribēja kļūt par "mērķi" - visi zināja par dzīvo puikas mīmiku un atbildēja pozitīvi.
Taileru pielika pie dekorativā koka un novietoja kameru. Viņi uzņēma pirmo bildi. Džeisons paņēma ābolu rokās, bet tad viņam ienāca prātā ideja - uztaisīt trešo bildi, kopējo ainavu, kur būtu redzams viņš pats un puisēns. Tas nevienam nelikās bīstami. Džeisona atgāja 5 metrus tālāk. Jau gatavojās šaut (speciāli tēmējot mazliet pa kreisi.) Noskanēja kameras klikšķis. Cilvēks, kas uzņēma bildi kliedza: "Pagaidi, ābols vel nav cauršauts!" Automātiski nolaižot loku, būlta noleca un trāpija bērnam tieši pierē. Fotogrāfs nobildēja tieši to brīdi un pēc pāris sekundēm Tailers jau nokrita miris.
Džeisonam Aderlam piesprieda 35 gadus aiz restēm..