Meklētāja Google zīmols, kas pēdējo četru gadu laikā iekaroja šī reitinga pirmo vietu, šoreiz ieņēma vien otro pozīciju. Zīmols novērtēts 111, 498 miljardu dolāru vērtībā, kas ir par 2% mazāk nekā pērn, teikts reitingu veidojušās pētījumu kompānijas Millward Brown Optimor izplatītajā paziņojumā.
Trešo vietu ieņem tirdzniecības marka IBM ar 100, 849 miljardiem dolāru, kas ir par 17% vairāk nekā pērn.
Pirmajā desmitniekā iekļuvušas arī tādas kompānijas kā McDonald’s, kura zīmols novērtēts 81, 016 miljardu dolāru vērtībā, Microsoft (78, 243 miljardi), Coca – Cola(73, 752 miljardi), AT&T (69, 916 miljardi), Marlboro (67, 522 miljardi), China Mobile(57, 326 miljardi) un General Electric (50, 318 miljardi dolāru).
Pētījumu kompānija šādu reitingu veido ik gadu, 2011. gadā – jau sesto reizi. Šogad zīmola vērtības slieksnis sasniedza 8, 439 miljardus dolāru – tieši tik vērts ir Goldman Sachs brends, kas ierindojies reitinga 100. vietā.