local-stats-pixel

Lenca Armstronga LiveSTRONG2

40 0

LIVESTRONG ir dzeltena, silikona gela aproce, izlaista 2004. gada maijā kā naudas vākšanas līdzeklis Lenca Armstronga fondam, ko dibinājis vēzi izdzīvojušais Lencs Armstrongs. Aproci izstrādāja Nike un tās aģentūra Wieden Kennedy.

Šī dzeltenā aproce ir daļa no izglītojošās “Wear Yellow Live Strong” (valkā dzeltenu dzīvo stipri) kampaņas. Tās pamatmērķii ir līdzekļu vākšana vēža izpētei un apkarošanai, sabiedrības uzmanības pievēršana vēža problēmām un cilvēku iedvesmošana dzīvot dzīvi pilnībā, nekad nezinot, kas var notikt nākotnē. Aproces pārdodas atsevišķi vai pakās pa 10, 100, vai 1200 vienībām, kā daļa no centieniem savākt 25 miljonus USD Lenca Armstronga fondam sadarbībā ar Nike, kas šīs aproces ražo Austin, Teksasā – Lenca Armstronga dzimtajā pilsētā – un citās Nike ražotnēs visā pasaulē. Mērķi ar šīm aprocēm savākt 25 miljonus dolāru vēža apkarošanai izdevās izpildīt jau sešos mēnešos, un pašlaik ir pārdoti vairāk nekā 70 miljoni dzelteno aproču. Viena dzeltenā aproce maksā 1 dolāru (~50sant), kas tiek ziedots Lenca pret vēža programmai.

Dzeltenā krāsa ir izvēlēta tās nozīmīguma dēļ profesionālajā riteņbraukšanā. Dzeltenas krāsas kreklu velk Tour de France līderis, un Armstrongs šajā tūrē ir uzvarējis septiņas reizes. Citas labdarības organizācijas, LIVESTRONG aproces panākumu iedvesmotas, izstrādājušas arī savas aproces, lai vāktu līdzekļus un pievērstu sabiedrības uzmanību citām problēmām.

Aproce par modes priekšmetu Savienotajās valstīs kļuva 2004. gada vasarā īpaši starp tiem, kas sekoja līdzi Armstronga gaitām Tour de France. Tās ātri vien ieguva popularitāti visā pasaulē, vispirms parādoties uz lielākās daļas no 2004. gada tūres dalībnieku rokām.

To valkājušas tādas personas kā ASV 2004. gada vēlēšanu demokrātu prezidenta kandidāts John Kerry, ziņu diktore Katie Couric, aktieris Matt Damon un vairāki sportisti Atēnu olimpiskajās spēlēs. Parādīšanās populāros TV šovos kā Oprah arī ievērojami vairojusi šīs aproces popularitāti.

The Office sērijā “Michael's Birthday” Maikls izveido Livestrong aproci no dzeltena papīra, jo uzzina, ka Kevinam draud ādas vēzis.

Tomēr ar šīm aprocēm saistās arī kuriozi, piemēram, slimnīcās šīs dzeltenās aproces tiek grieztas nost, jo dažās medicīnas istādēs dzeltena aproce nozīmē “Do Not Resuscitate” jeb neatdzīvināt, ja stājas sirdsdarbība.

Reklāma
40 0 2 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv
Reklāma

Komentāri 2

0/2000

Un žēl ka ko šādu sabojā mūsdienu "drukā, ko gribi" aproces..

0 0 atbildēt

Tagad saprotu,kāpēc iepriekšējā vasarā ar brāli vajadzēja dragāt 10km,lai nopirktu viņam šīs aproces. Lieki teikt,ka man bija jābrauc,lai paturēta viņa riteni.... :D

0 0 atbildēt