http://fishki.net/comment.php?id=82133
man arī no turienes ir viens "orģinālraksts" , bet tur vismaz bija ko patulkot, ar tulkošanu īsti neesi pacenties, jo nebij reāli ko tulkot :D
http://fishki.net/comment.php?id=82133
man arī no turienes ir viens "orģinālraksts" , bet tur vismaz bija ko patulkot, ar tulkošanu īsti neesi pacenties, jo nebij reāli ko tulkot :D
autors maz ko zina. gandrīz katrs sovjetu modelis bija kāda cita auto kopija
Man liekas ka esmu redzejusi, bet isti neatceros kas tur bija, tad jau bus janoskatas velreiz... ;)
Man pie kājas,vai tas oriģinālraksts,vai nav!Patīkama nostalģija iestājās un arī pārsteigums,jo tikai tagad piefiksēju,ka vecajiem dzelžiem nav labās puses atpakaļskata spoguļi..22.-otrajā,vispār nav-nevienā pusē..vispār+
19. bildee.. Vai tad tas ir zhigulis? Nezinaju, ka CCCP arii patenteeja mashiinas ar stuuri labajaa pusee. (Anglu nummura plate arii virsuu).
Skatos, reklāmās jau toreiz tā kā savā veidā uz seksualitāti spieduši.:D
Latviski nav tādas "CCCP".;)
Tagad ar tādu auto, tik labā vizuālā kārtībā (poh par tehnisko :D ) esi ''kruts'' čalis :D
"Starpcitu, vai jūs zinājāt ka ''Kapeika''- ir tikai kopejums no FIAT automobīļa?"
Jap, zināju gan. - Es par ārzemju ietekmi uz PSRS autobūvi taisiju rakstus. Tur arī gari un plaši viss aprakstīts.
Labs raksts ++
nez kā to zapiņu no mauriņa ārā varēja dabūt? :D visticamāk ar celtni, jo paša spēkiem tā grabaža 5cm zāli nepārvar