Protams, ja tās būtu izdomātas anekdotes, tad tas neliktos nekas pārāk smieklīgs, bet šie stāstiņi ir no mūsu augstskolas dzīves. Dažas no šīm pērlēm jau kļuvušas par mūsu skolas klasiku un iegājušas tās vēsturē.
P.S. Beigās pievienoju šādus tādus video ar mūsējiem. :)
...................................................................................................................................................
Eu, celies, lekcija pēc 5 minūtēm.
Pasaki tam āzim pasniedzējam, lai iet dirst.
Šodien viņa nemaz nebūs. Teica taču pagājušajā lekcijā, ka kaut kāda jauna pasniedzēja būs.
Paga, es tūlīt ātri bikses uzvilkšu, muti nomazgāšu un laižam...
.......................................................................................................
(Sengrieķu kultūras pasniedzējs): Kāpēc Hērons izgudroja tvaika mašīnu? Pareizi, izklaidei!
.........................................................................................................................................
(Pasniedzējs) Šeit ir 25 lapas. Paņemiet uz katra sola pa vienai.
(Pēc brīža): Šeit pietrūka!
(Pasniedzējs): Tā, 25 lapas un 22 soli... Draugi, kuri no mums žīdojas?
..............................................................................................................................
(Seng. kult. pasniedzējs): Zevs vērša veidolā nolaupīja jaunavu Eiropu, pārgulēja ar viņu, viņai piedzima dēls. A kā viņi to dabūja gatavu, patiešām nesaprotu?
........................................................................................................................
(Pasniedzējs): Kāpēc grieķi cēla piramīdas?
(Students no aizmugurējā sola):Viņiem gribējās ēnu.
........................................................................................................................................
Trīs dienās uzšāvu bakalaura darbu! Vienu dienu vācu informāciju, otru – rakstīju, trešo – ar draugiem dzēru alu!
....................................................................................................................................
(Pasniedzējs) Tā, šeit es esmu ekskursijā Tosas pilī, skatieties kādi šeit mūri...sienu gleznojumi...tur tālumā kalni...(pēkšņi uz projektora izlec bilde ar puspliku grieķieti)...ooo, nu te tie kalni riktīgi izceļās!
....................................................................................................................................
(Pasniedzējs): Kāpēc grieķi neiekaroja jaunas zemes? Tāpēc, ka viņi bija diezgan lieli čurkas. Peldēja gar krasta līniju, ja pamanīja, ka tuvojas vētra, uzreiz airēja uz krastu.
........................................................................................................................
(Students): es nevaru lielos burtus ar garumzīmēm un mīkstinājuma zīmēm uzrakstīt. Kā, lai uzraksta UZŅĒMĒJS?
(Pasniedzēja): Raksti ko vari ar lielajiem, tos mīkstinājumus atstāj mazos burtus. Es sapratīšu.
Nākošajā dienā čalim uz e-pastu atnāca vēstule no pasniedzējas – „kas tie par ķeburiem darbā? Darbs neieskaitīts.”
...........................................................................................................................
Pasniedzējs: Agnese, izlasi lūdzu nākamo teikumu?
Agnese: Latvijas ekonomika šobrīd....
Pasniedzējs: Paga, paga. Mēs šo jau sen izlasījām.
(Agnese sāk par jaunu, atkal nepareizu teikumu)
Pasniedzējs sāk dungot: Es meitene, man blondi mati..
..................................................................................................................
(Komendante): kas tev tajā maisiņā šķind?
(Students): Kola stikla pudelēs.
(Komendante): Ka tik ne tā, šņabi stiep uz istabu?
(Students): Bet ir tur kola stikla pudelē arī.
.............................................................................................................................
(Komendante): Atkal piedzēries ballē?
(Students): Neesmu es dzēris.
(K): Cik ir pulkstens?
(S): Nu pustrīs naktī.
(K): A līdz cikiem kopmītnes vaļā?
(S): Līdz divpadsmitiem...
(K): Nu tad ej vēdinies līdz sešiem.
(S): Ai, da kur es piedzēries aiziešu!
...........................................................................................................................
(Fizikas pasniedzējs): Tātad, studenti. Man rokā ir sērkociņš. Tūlīt ar viena fizikāla eksperimenta palīdzību vizuāli es to uztaisīšu divreiz īsāku. Varbūt jau kāds manā vietā zina, kā to var izdarīt? Tā, student, kāpēc jūs salauzāt sērkociņu?