Šajā daļā par drifta mašīnām
1. daļa - http://www.spoki.lv/automoto/Drifts-1-dala-Ievads-un-vesture/211491
2. daļa - http://www.spoki.lv/automoto/Drifts-2-dala-sacensibas/211712
4. daļa - http://www.spoki.lv/automoto/Drifts-4-dala-drifta-panemieni/213365
5. daļa - http://www.spoki.lv/automoto/Drifts-5-dala-Drifta-termini/214330
Parasti drifta mašīnas ir viegla līdz vidēja svara, pakaļējās piedziņas kupejas vai sedani. Japānā un pasaulē visizplatītākās drifta mašīnas ir Nissan Silvia/180SX/200SX, Toyota AE86, Mazda RX-7, Nissan A31 Cefiro, Nissan C33 Laurel, Nissan Skyline (RWD versijas), Nissan Z-mašīnas, Toyota Altezza, Toyota Chaser, Toyota Mark II, Toyota MZ20 Soarer, Honda S2000, Toyota Supra (MKIV), Ford Mustang un Mazda Miata. ASV drifta sacensībās piedalās šo mašīnu vietējās versijas (tādas kā Nissan 240SX un Toyota Corolla GT-S). Drifteri citās valstīs bieži izmanto vietējos favorītus, tādus kā agrākos Ford Escort (Lielbritānija un Īrija), BMW 3. sēriju (citās Eiropas daļās), Porsche, agrākos Opel modeļus, vēlāka izlaiduma Lada (Ungārijā) vai Volvo 700. sēriju (Skandināvijā), uzlabotas Proton mašīnas (Malaizijā) un Holden Commodore Austrālijā.
Priekšpiedziņas mašīnas nekvalificējas dalībai D1GP sacensībās, kā arī nav piemērotas Formula D sacensībām.
Ar visu riteņu piedziņas mašīnām, tādām kā Subaru Impreza WRX STi un Mitsubishi Lancer Evolution, var driftot, bet tām nepieciešamas atšķirīgas balstiekārtas modifikācijas (salīdzinot ar Pakaļējās piedziņas mašīnām), lielāka jauda un, dažos gadījumos, regulējams centra diferenciālis.
Viena no vispazīstamākajām visu riteņu piedziņas drifta mašīnām ir JUN HYPER LEMON EVO V, kas 2001. gada 1. jūnijā ieguva pirmo vietu Vācijas Drifta Izaicinājumā Hokenheimas trasē.